درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 43890
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

بهترین آموزش ها

 

Simply Maya – Victorian House: Modeling and Texturing

اگر شما قبلا در مایا اقدام به مدلسازی نکرده اید و یا تجربه کمی از مدل سازی در این نرم افزار دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که این فیلم آموزشی را از دست ندهید. در این آموزش یک خانه کلاسیک و شیک در مایا مدلسازی می شود، در قسمت اول این آموزش شما نحوه ایجاد کف و زمینه یک خانه را در قالب لایه های مختلف فرا خواهید گرفت، هم چنین شما در این قسمت از بعضی از کلید های میانبر برای طراحی استفاده خواهید کرد.

با استفاده از اشکال چند ضلعی زمینه خانه طراحی می شود و سپس در این قسمت با ابزار هایی مثل ابزار move ، scale و ابزار rotate اقدام به کشیدن و تنظیم رئوس چند ضلعی، تنظیم لبه ها و ایجاد یک نسخه دیگر از مدل، می کنید. هم چنین در ادامه ساخت پنجره ها و موارد دیگر توضیح داده می شوند تا در نهایت با ترکیب این قطعات با هم به یک شکل تکمیلی از مدل برسیم.
به علاوه شما در این آموزش با ابزارهای مفید مدلسازی آشنا خواهید شد و به همین دلیل می تواند یک تمرین عملی بسیار مناسب برای یادگیری مایا باشد. هم چنین شما در این آموزش با مدل سازی چندضلعی، نحوه استفاده مجدد و حذف موارد زائد از مدل، به خوبی آشنا می شوید.

برای مشاهده جزئیات و دانلود این آموزش، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • بهترین های گرافیک
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان BEST CURRICULUM و آدرس sinot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.